Вакансия: Support Engineer



Логотип (торговая марка, бренд) Kelly от компании (организации): Kelly в городе (населенном пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Сетевые технологии"
с оплатой труда: по договоренности

✷ Смотрите другие предложения работы от компании Kelly.


Ищете работу? Заполните резюме!

Вакансия № 12606968 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Вторник, 27 мая 2025 года.
Дата обновления вакансии № 12606968 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Суббота, 28 июня 2025 года.


Репутация компании "Kelly":

◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.


Требования к опыту работы: 1–3 года
Тип занятости: полная занятость
График работы: полный день

Дополнительные сведения о вакансии: Support Engineer

Kelly is in search for a L2 support engineer for one of our strategic partners, a global telecom company! If you are willing to join a skilled team with a great potential for growth and feel confident with your English skills - we are happy to chat about it!

Responsibilities:

  • Provide resolution for service tickets.
  • Work with clients to users and solve technical problems.
  • Evaluate existing systems and/or user needs to analyze, design, recommend, and implement system changes.
  • Support internal and/or external networks.
  • Maintain all systems, applications and security configurations.
  • Recommend upgrades, patches, and new applications and equipment.
  • Maintain a log of completed work using an incident-tracking application.
  • Check and maintain complex meeting rooms solution.
  • Develop and maintain communications in a cooperative and professional manner with all staff.
  • Control suppliers providing fleet maintenance services for various office and AV equipment - compliance with SLA and implementation deadlines

Requirements:

  • 2+ years recent computer and server troubleshooting experience.
  • Proficiency with Microsoft products
  • Able to and efficiently troubleshoot technical problems.
  • Advanced knowledge of computer and server hardware (Windows OS family)
  • Professional user service skills.
  • Strong written and oral communication skills.
  • Ability and willingness to work overtime.
  • English level – upper-intermediate.
Advantages:
  • Write product documentation for software manuals and training.
  • Basic understanding of Microsoft SQL, Exchange, SharePoint and other server applications.
  • Experience with Huawei server equipment
  • Familiarity with network troubleshooting
Conditions:
  • Full working day (either 8-17 or 9-18, with paid overtime work)
  • Competitive salary
  • Medical insurance after probation period
  • An international team of aspiring professionals
  • A great office


Откликнуться на эту вакансию № 12606968: Support Engineer




Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12606969 на должность Представитель по развитию территории от компании ПАО МегаФон, Офис в городе (населенном пункте) Комсомольск-на-Амуре