Вакансия: Support Engineer
от компании (организации): Kelly в городе (населенном пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Сетевые технологии"
с оплатой труда: по договоренности
✷ Смотрите другие предложения работы от компании Kelly.
Вакансия № 12606968 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Вторник, 27 мая 2025 года.
Дата обновления вакансии № 12606968 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Суббота, 28 июня 2025 года.
Репутация компании "Kelly":
◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.
◈ Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.
Требования к опыту работы: 1–3 года
Тип занятости: полная занятость
График работы: полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Support Engineer
Kelly is in search for a L2 support engineer for one of our strategic partners, a global telecom company! If you are willing to join a skilled team with a great potential for growth and feel confident with your English skills - we are happy to chat about it!
Responsibilities:
- Provide resolution for service tickets.
- Work with clients to users and solve technical problems.
- Evaluate existing systems and/or user needs to analyze, design, recommend, and implement system changes.
- Support internal and/or external networks.
- Maintain all systems, applications and security configurations.
- Recommend upgrades, patches, and new applications and equipment.
- Maintain a log of completed work using an incident-tracking application.
- Check and maintain complex meeting rooms solution.
- Develop and maintain communications in a cooperative and professional manner with all staff.
-
Control suppliers providing fleet maintenance services for various office and AV equipment - compliance with SLA and implementation deadlines
Requirements:
- 2+ years recent computer and server troubleshooting experience.
- Proficiency with Microsoft products
- Able to and efficiently troubleshoot technical problems.
- Advanced knowledge of computer and server hardware (Windows OS family)
- Professional user service skills.
- Strong written and oral communication skills.
- Ability and willingness to work overtime.
- English level – upper-intermediate.
- Write product documentation for software manuals and training.
- Basic understanding of Microsoft SQL, Exchange, SharePoint and other server applications.
- Experience with Huawei server equipment
- Familiarity with network troubleshooting
- Full working day (either 8-17 or 9-18, with paid overtime work)
- Competitive salary
- Medical insurance after probation period
- An international team of aspiring professionals
- A great office
Откликнуться на эту вакансию № 12606968: Support Engineer
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12606969 на должность Представитель по развитию территории от компании ПАО МегаФон, Офис в городе (населенном пункте) Комсомольск-на-Амуре