Вакансия: Specialist (Student support department)



Логотип (торговая марка, бренд) ООО TEAM University от компании (организации): ООО TEAM University в городе (населенном пункте): Ташкент, Узбекистан
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Компьютерная безопасность"
с оплатой труда: по договоренности

✷ Смотрите другие предложения работы от компании ООО TEAM University.


Ищете работу? Заполните резюме!

Вакансия № 28080589 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Понедельник, 19 мая 2025 года.
Дата обновления вакансии № 28080589 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Суббота, 28 июня 2025 года.


Репутация компании "ООО TEAM University":

◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.


Требования к опыту работы: 1–3 года
Тип занятости: полная занятость
График работы: полный день

Дополнительные сведения о вакансии: Specialist (Student support department)

Обязанности работника

Job duties:

  • Liaising with wider university body particularly other Student Support Services, Faculty Support, Inquiry Office, Registrar’s in managing the response to student queries;
  • Liaising with student support services and financial offices regarding organization of SU and Club activities;
  • Providing instructions and guidance to students on how to get required documentation;
  • Providing specialist guidance and support through on the job training to junior members of their team;
  • Overseeing and contributing to the front desk daily provision of information support and guidance;
  • Handling all enquiries (emails, phone calls and students) and ensuring that all enquiry records are maintained and inputted into the enquiry database;
  • Creating and maintaining event calendar of TEAM University
  • Helping in handling the internal student facing information support services;
  • Compiling periodic reports on the internal student’s enquires facing this service;
  • Undertaking appropriate duties as required in consultation with the Student Engagement Services.

Требования к работнику

??????

  • A Bachelor’s degree is required;
  • Be competent in English, Uzbek, Russian both oral and written;
  • Evidence of working in teams;
  • Evidence of customer focused, facing experience;
  • Evidence of dealing with stressful situations;

Условия труда

??????

5 day work week, from 09:00 to 18:00


Откликнуться на эту вакансию № 28080589: Specialist (Student support department)




Предыдущая вакансия:
Вакансия № 28080590 на должность Руководитель отдела разработки ERP от компании Русклимат в городе (населенном пункте) Москва