Вакансия: Ассистент руководителя службы приема и размещения гостей



Логотип (торговая марка, бренд) ООО Отель Вавельберг от компании (организации): ООО Отель Вавельберг в городе (населенном пункте): Санкт-Петербург, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "Гражданская авиация"
с оплатой труда: от 72000 руб.

✷ Смотрите другие предложения работы от компании ООО Отель Вавельберг.


Ищете работу? Заполните резюме!

Вакансия № 30894021 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Пятница, 9 мая 2025 года.
Дата обновления вакансии № 30894021 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Воскресенье, 29 июня 2025 года.


Репутация компании "ООО Отель Вавельберг":

◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.


Требования к опыту работы: 1–3 года
Тип занятости: полная занятость
График работы: сменный график

Дополнительные сведения о вакансии: Ассистент руководителя службы приема и размещения гостей

Responsibilities:

  • Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for guests
  • Welcomes guests and fosters customer loyalty through friendly manner
  • Develops high quality relationships with guests throughout their stay
  • Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution
  • Oversee and supervises guest arrivals and departures
  • Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations
  • Ensure that personalized service is offered to each and every guest
  • Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
  • Participate in recruitment of new team members for Front Office
  • Integrates and trains employees, providing support for skills development
  • Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
  • Ensures that the workplace remains clean and tidy
  • Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
  • Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
  • Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date
  • Participates in conducting Manager on Duty shifts
  • Controls stock of front office inventory, participates in purchasing and contracting at Front Office operations

Requirements:

  • Similar experience in an international hotel chain (1-2 years)
  • Command of English language on the level of advanced (spoken and written)
  • Excellent communication skills and natural hospitality
  • Natural hospitality and excellent communication, teamwork and stress-resistance skills
  • Ability to operate computer and other hotel equipment and software systems including but not limited to Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Opera PMS and the Internet on the level of experienced user

Conditions:

  • Work in the luxury hotel in the city center
  • Excellent training and development opportunities
  • Career and professional development
  • Free meals and uniform
  • Competitive salary and bonus system


Откликнуться на эту вакансию № 30894021: Ассистент руководителя службы приема и размещения гостей




Предыдущая вакансия:
Вакансия № 30894026 на должность Специалист отдела закупок от компании ФБУ ИТЦ ФАС России в городе (населенном пункте) Калининград