Вакансия: Support Specialist
от компании (организации): Scalable Solutions в городе (населенном пункте): Санкт-Петербург, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Синхронный перевод"
с оплатой труда: от 700 USD
✷ Смотрите другие предложения работы от компании Scalable Solutions.
Вакансия № 23594340 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Четверг, 19 июня 2025 года.
Дата обновления вакансии № 23594340 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Суббота, 28 июня 2025 года.
Репутация компании "Scalable Solutions":
◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.
◈ Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.
Требования к опыту работы: 1–3 года
Тип занятости: полная занятость
График работы: удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Support Specialist
Scalable Solutions is an international technology company that has been creating global fintech solutions in digital asset management since 2012. Scalable products are now used by millions of people in over 200 countries, and we are trusted by institutions such as stock exchanges, brokers and banks. The company’s working and representative offices are located in Russia, Switzerland, USA, UK and Cyprus.
We are looking for an experienced Support Specialist willing to provide fast and high-quality client service.
Key requirements:
-
1+ years in a customer-facing role;
-
Flexibility to ongoing refinements in process and structure;
-
Good written English (B2-C1);
-
Ability to work independently;
-
Experience with hardware and software, strong skills of figuring out how new functionalities work;
-
Experience with trading, distributed ledger technologies is a plus.
Key responsibilities:
-
Be the first point of contact and advocate for our clients and partners;
-
Make every day reports and plans for the next day;
-
Handle inbound inquiries within provided SLA;
-
Troubleshoot clients’ issues, including API, trading and broadcasting errors;
-
Gather key information in order to escalate reported issues;
-
Track ticket progress to ensure timely communication between clients and the development team.
-
Shift: night. The first 3 weeks of training take place at the office during daytime hours.
We offer:
-
Remote-first (but if you wish you can work from our comfortable office);
-
Flexible schedule;
-
Taking care of all your wishes.
-
Relocation to Cyprus or Georgia is discussable;
-
Compensation in the currency of your choosing (EUR or USD).
Откликнуться на эту вакансию № 23594340: Support Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23594343 на должность Менеджер со знанием английского языка от компании ТОО First sale в городе (населенном пункте) Краснодар