Вакансия: Support Specialist
от компании (организации): Scalable Solutions в городе (населенном пункте): Санкт-Петербург, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Синхронный перевод"
с оплатой труда: от 700 USD
✷ Смотрите другие предложения работы от компании Scalable Solutions.
Вакансия № 24487908 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Суббота, 7 июня 2025 года.
Дата обновления вакансии № 24487908 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Суббота, 28 июня 2025 года.
Репутация компании "Scalable Solutions":
◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.
◈ Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.
Требования к опыту работы: 1–3 года
Тип занятости: полная занятость
График работы: удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Support Specialist
Scalable Solutions is an international technology company that has been developing global fintech solutions and digital asset exchange products since 2013. During this time, we have formed a strong team of 160 engineers, world champion programmers and developers of high-load systems, becoming the leading technology provider in the industry.
Our products and services are used daily by millions of users in over 200 countries. Our developers work across the world, including Russia, Switzerland, the United Kingdom, the USA, Spain, Georgia, Indonesia, Cyprus and other countries.
Join the strong team in the most driving high-tech industry.
We are looking for an experienced Support Specialist willing to provide fast and high-quality client service.
Key requirements:
-
1+ years in a customer-facing role;
-
Flexibility to ongoing refinements in process and structure;
-
Good written English (B2-C1);
-
Ability to work independently;
-
Experience with hardware and software, strong skills of figuring out how new functionalities work;
-
Experience with trading, distributed ledger technologies is a plus.
Key responsibilities:
-
Be the first point of contact and advocate for our clients and partners;
-
Make every day reports and plans for the next day;
-
Handle inbound inquiries within provided SLA;
-
Troubleshoot clients’ issues, including API, trading and broadcasting errors;
-
Gather key information in order to escalate reported issues;
-
Track ticket progress to ensure timely communication between clients and the development team.
-
Shift: night. The first 3 weeks of training take place at the office during daytime hours.
We offer:
-
Remote-first (but if you wish you can work from our comfortable office);
-
Flexible schedule;
-
Taking care of all your wishes.
-
Relocation to Cyprus or Georgia is discussable;
-
Compensation in the currency of your choosing (EUR or USD).
Откликнуться на эту вакансию № 24487908: Support Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24487909 на должность Курьер от компании СЭНСЭЙ в городе (населенном пункте) Томск