Вакансия: Technical Customer Support (L1)



Логотип (торговая марка, бренд) ООО Финстек Бел от компании (организации): ООО Финстек Бел в городе (населенном пункте): Минск, Беларусь
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Начальный уровень, мало опыта"
с оплатой труда: по договоренности

✷ Смотрите другие предложения работы от компании ООО Финстек Бел.


Ищете работу? Заполните резюме!

Вакансия № 24583019 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Понедельник, 16 июня 2025 года.
Дата обновления вакансии № 24583019 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Воскресенье, 29 июня 2025 года.


Репутация компании "ООО Финстек Бел":

◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.


Требования к опыту работы: 1–3 года
Тип занятости: полная занятость
График работы: удаленная работа

Дополнительные сведения о вакансии: Technical Customer Support (L1)

Finstek is looking for a Technical Customer Support to join our Level 1 Technical Operations team. You will be part of a 24 by 5.5 rotation team which is responsible for providing customer support and also for monitoring / troubleshooting / administering multiple mission critical systems of the company.

Responsibilities:

  • Provide day-to-day support for Finstek's systems such as MT4/MT5 and Bridge/Aggregator
  • Support our clients with technical issues in a professional manner
  • Provide our customers with status updates according to our SLA processes and procedures
  • Escalate alerts/issues to appropriate internal teams and work with them towards a timely resolution
  • Monitor and manage servers statuses and health, network connectivity
  • Independently analyse and identify root causes of system and trading issues
  • Produce regular business and technical reports
  • Track all issues in a ticketing system

    Requirements:
  • 1+ year(s) of a relevant working experiences
  • Strong communication skills
  • Strong logical thinking and analytical skills
  • Persistent in resolving issues and finding solutions
  • Fluent written and spoken English (B2+)

    We Would Love to See:
  • Background in finance and/or IT
  • Working experience in a financial company/bank

    These are Just Some of Our Benefits
  • Competitive market salary reviewed once a year
  • Professional training and conferences, with the partial/full compensation
  • Medical insurance (depends on location)
  • Possibility to work remotely

    About Us
    Finstek is a leading technology provider focusing on providing cutting-edge fintech solutions for institutions operating in financial markets. The development of high-tech reliable software and services for covering our customers' needs is in our DNA. Our customers are worldwide FX Market Brokers.


Откликнуться на эту вакансию № 24583019: Technical Customer Support (L1)




Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24583020 на должность Специалист группы геолокации и телеметрии (г. Углегорск) от компании ООО Сервис-Интегратор в городе (населенном пункте) Благовещенск (Амурская область)