Вакансия: Customer manager (Philippines & Indonesia)



Логотип (торговая марка, бренд) ООО Система Геткурс от компании (организации): ООО Система Геткурс в городе (населенном пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с оплатой труда: по договоренности

✷ Смотрите другие предложения работы от компании ООО Система Геткурс.


Ищете работу? Заполните резюме!

Вакансия № 22344374 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Воскресенье, 4 мая 2025 года.
Дата обновления вакансии № 22344374 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Суббота, 28 июня 2025 года.


Репутация компании "ООО Система Геткурс":

◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.


Требования к опыту работы: не требуется
Тип занятости: полная занятость
График работы: полный день

Дополнительные сведения о вакансии: Customer manager (Philippines & Indonesia)

GetCourse (GC) is a leading SAAS-platform to create, sell and manage online-courses. It is used by coaches, teachers, e-learning businessmen for hosting seminars, training, offline and online studies.

In Russia GetCourse is the leading platform for the online-courses market. In 40 counties we have 13 000+ clients who earned more than $600 mln in 2020 using GC. Inspired by its successful development in Russia, GetCourse management team decided to start its international growth.

Main responsibilities

  • Clients technical support:

- consulting on the functionality and capabilities of the system

- functional testing

- writing bug reports, technical specifications

  • Conducting training consultations via Skype (or Zoom) for new clients
  • Conducting consultations and system settings according to client tasks:

- binding the client's domain to our ns-server

- work with CMS, html editing

- mailing setting up

- training structure setup

- setup business processes for schools

- setting up channels for traffic accounting using utm tags

- analysis of sales and conversions

- consulting on any aspect of the system

  • Consulting users by phone
  • Knowledge base support and expansion

Requirements

  • Strong technical background at IT software companies in customer support at least 1 year is must

  • English - Advanced; Indonesian - upper intermediate will be an advantage;

  • Knowledge of CSS & html codes will be an advantage

  • Personal experience in making your site on your domain will be an advantage

  • Analytical mindset

  • Attentiveness to details is essential

We offer

  • Work in IT environment with entrepreneurship type of mind with minimum of bureaucracy
  • 40 working hours per week + home-office
  • Remote work on your device
  • Probation period – 3 months

Please, pay attention to the comment: we consider candidates only with a cover letter in English.


Откликнуться на эту вакансию № 22344374: Customer manager (Philippines & Indonesia)




Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22344375 на должность Водитель-экспедитор от компании PastiLab в городе (населенном пункте) Москва