Вакансия: Customer manager (Philippines & Indonesia)
от компании (организации): ООО Система Геткурс в городе (населенном пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с оплатой труда: по договоренности
✷ Смотрите другие предложения работы от компании ООО Система Геткурс.
Вакансия № 22344374 добавлена в базу данных сайта Электронный Центр Занятости Населения: Воскресенье, 4 мая 2025 года.
Дата обновления вакансии № 22344374 на сайте Электронного Центра Занятости Населения: Суббота, 28 июня 2025 года.
Репутация компании "ООО Система Геткурс":
◈ Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.
◈ Оставить мнение об этой компании без регистрации бесплатно.
Требования к опыту работы: не требуется
Тип занятости: полная занятость
График работы: полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer manager (Philippines & Indonesia)
GetCourse (GC) is a leading SAAS-platform to create, sell and manage online-courses. It is used by coaches, teachers, e-learning businessmen for hosting seminars, training, offline and online studies.
In Russia GetCourse is the leading platform for the online-courses market. In 40 counties we have 13 000+ clients who earned more than $600 mln in 2020 using GC. Inspired by its successful development in Russia, GetCourse management team decided to start its international growth.
Main responsibilities
- Clients technical support:
- consulting on the functionality and capabilities of the system
- functional testing
- writing bug reports, technical specifications
- Conducting training consultations via Skype (or Zoom) for new clients
- Conducting consultations and system settings according to client tasks:
- binding the client's domain to our ns-server
- work with CMS, html editing
- mailing setting up
- training structure setup
- setup business processes for schools
- setting up channels for traffic accounting using utm tags
- analysis of sales and conversions
- consulting on any aspect of the system
- Consulting users by phone
- Knowledge base support and expansion
Requirements
-
Strong technical background at IT software companies in customer support at least 1 year is must
-
English - Advanced; Indonesian - upper intermediate will be an advantage;
-
Knowledge of CSS & html codes will be an advantage
-
Personal experience in making your site on your domain will be an advantage
-
Analytical mindset
-
Attentiveness to details is essential
We offer
- Work in IT environment with entrepreneurship type of mind with minimum of bureaucracy
- 40 working hours per week + home-office
- Remote work on your device
- Probation period – 3 months
Please, pay attention to the comment: we consider candidates only with a cover letter in English.
Откликнуться на эту вакансию № 22344374: Customer manager (Philippines & Indonesia)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22344375 на должность Водитель-экспедитор от компании PastiLab в городе (населенном пункте) Москва